Цаг |
Үйл ажиллагаа |
Болох газар |
07:30 |
Бодлого сонгох, шалгах, серверт байрлуулах, зохион байгуулалтын ажлууд |
|
09:50-10:30 |
Нээлтийн ажиллагаа
- ММЗО НҮТББ-ын гүйцэтгэх захирал, профессор Д.Цэдэвсүрэн
- Эрдэнэс Оюу толгой ХХК-ы захирлын мэндчилгээ
- МТҮП-ийн захирлын мэндчилгээ
- Олимпиадын хөтөлбөр танилцуулах
|
МУБИС-ийн хичээлийн 1 дүгээр байр 200 тоот |
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Ахлах ангилал – Day 1 |
МУБИС-ийн хичээлийн 2-р байр 201б, 208 |
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Багш ангилал – Day 1 |
МУБИС-ийн хичээлийн 12-р байр 12-503, 504, 501б |
14:00 |
Сурагчдын бүтээлийн уралдаан |
МТҮП-ын 211 тоот |
15:30 |
Дүнгийн мэдээлэл |
http://informatics.edu.mn/
МУБИС-ийн хичээлийн 12 дугаар байр V давхар
|
16:00-17:00 |
Багш, сурагчид МТҮП-ийн үйл ажиллагаатай танилцах |
МТҮП |
Цаг |
Үйл ажиллагаа |
Болох газар |
08:00 |
Бодлого сонгох, шалгах, серверт байрлуулах, зохион байгуулалтын ажлууд |
|
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Ахлах ангилал – Day 2 |
МУБИС-ийн хичээлийн 2-р байр 201б, 208 |
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Дунд ангилал – Day 1 |
МУБИС-ийн хичээлийн 12-р байр 12-503, 504, 501б |
14:00-16:00 |
Мэдээлэл зүйн багш нарын форум
- Олимпиадын үйл ажиллагааны талаарх мэдээлэл
- Цахим шүүлтийн систем, бусад хавсарга системүүдийн хэрэглээ
- “Мэдээлэл зүйн авьяас, сонирхолтой сурагчийг дэмжих, олимпиадын үйл ажиллагааг эрчимжүүлэхэд багшийн оролцоо” хэлэлцүүлэг
- Үндэсний онлайн олимпиад
- Бүсийн онлайн олимпиад
|
МУБИС-ийн хичээлийн 12-р байр 12-700 |
Цаг |
Үйл ажиллагаа |
Болох газар |
08:00 |
Бодлого сонгох, шалгах, серверт байрлуулах, зохион байгуулалтын ажлууд |
|
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Дунд ангилал – Day 2 |
МУБИС-ийн хичээлийн 12-р байр 12-503, 504, 501б |
11:00-15:00 |
Бодлого бодолт: Багш ангилал – Day 2 |
МУБИС-ийн хичээлийн 12-р байр 2-201б, 208 |
16:00-17:00 |
Бодлогын анализ
|
МУБИС-ийн хичээлийн 12 дугаар байрны 500 тоот |
17:30-18.00 |
Олимпиадын хаалтын ажиллагаа
- Олимпиадын дүнгийн хурал, шагнал гардуулах ёслолын ажиллагаа
- Дурсгалын зураг татуулах
|
МТҮП-ын хурлын заал 311 тоот |